UGR
  |
> >
DEVELOPMENT, EDUCATION, DIVERSITY, AND CULTURE: INTERDISCIPLINARY ANALYSIS
(Ref. HUM-742)
26
junio
2025
junio 2025
<- ->
L M X J V S D
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Producción científica

< VOLVER AL LISTADO

Detalles del capítulo

Publicación
Título: EFFECTS OF PHONOLOGICAL AND MUSICAL TRAINING IN PHONOLOGICAL AWARENESS AND NAMING SPEED OF PRESCHOOLERS WITH DIFFERENT FIRST LANGUAGE.
Título del libro: MERYC2009. PROCEEDINGS OF THE 4TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN NETWORK OF MUSIC EDUCATORS AND RESEARCHERS OF YOUNG CHILDREN
Páginas de la publicación: 253 - 261
Lugar de la publicación: BOLONIA, ITALIA
Editorial: BONONIA UNIVERSITY PRESS
Año de la publicación: 2009
ISBN: 978-88-7395-472-9
Autores: LUCIA HERRERA TORRES
OSWALDO LORENZO QUILES
ROBERTO CREMADES-ANDREU

[Decargar BibTex]
Desarrollado por: