UGR
  |
> >
DEVELOPMENT, EDUCATION, DIVERSITY, AND CULTURE: INTERDISCIPLINARY ANALYSIS
(Ref. HUM-742)
17
mayo
2024
mayo 2024
<- ->
L M X J V S D
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Producción científica

< VOLVER AL LISTADO

Detalles del capítulo

Publicación
Título: EFFECTS OF PHONOLOGICAL AND MUSICAL TRAINING IN PHONOLOGICAL AWARENESS AND NAMING SPEED OF PRESCHOOLERS WITH DIFFERENT FIRST LANGUAGE.
Título del libro: MERYC2009. PROCEEDINGS OF THE 4TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN NETWORK OF MUSIC EDUCATORS AND RESEARCHERS OF YOUNG CHILDREN
Páginas de la publicación: 253 - 261
Lugar de la publicación: BOLONIA, ITALIA
Editorial: BONONIA UNIVERSITY PRESS
Año de la publicación: 2009
ISBN: 978-88-7395-472-9
Autores: LUCIA HERRERA TORRES
OSWALDO LORENZO QUILES
ROBERTO CREMADES-ANDREU

[Decargar BibTex]
Desarrollado por: